First day of school .




First day of school macam biasa . Aku bangga dapat datang awal hari ni . .Perhimpunan dah la lama gila baq hang --" kena jadi penyampai hadiah pulak tu every perhimpunan . HUHU,cikgu dah amanahkan kat fatin and aku. Nak buat macam mana,terima je la .
Melangkah masuk je pagar sekolah,wahhhh.Rindu..........................*
Ada rasa 'missing' sikit . Oh maybe dah jadi senior kot.HAHAHA .
Yang tak berapa nak bestnya first day sekolah dah ada homework.
Errr ~
BadLuck Students betoii !
Haippp ! Tak boleh merungut Lai,nak SPM kan tahun nii .Study smart plis !
Bila mula je menulis,"mak ai,buruk betul tulisan aku ni "*Bad handwriting*

Ketua kelas aku hariz . Penolong Azwa .
5 tahun berturut turut hariz pegang jawatan tu. 
Tak silap aku,sekolah rendah pun kau jadi ketua kan.
So,11 tahun berturut-turut kau jadi ketua .Pecah rekod weii.




Hmm.Betul ke aku SPM tahun ni ? BETUL KE ? BETUL KE ? 
I'm half to death twice bila orang-orang sekeliling aku tanya aku " SPM kan tahun ni ? " 
Oh ye,perlu ke anda send text seperti ini kepada saya :
"  Assalamualaikum,tahniah dah jadi form 5 dgn rasminya hari ini  "
Ok-ok,siot giler . Ayat perli nih . Takpe-takpe . 







Ibu . Ayah . I'm trying to do my best for this year and SPM . 

No comments:

Post a Comment