Cepat satu hari .





Hari ni balik rumah je tudung aku penuh dengan tepung.nasib baik mak aku tak bebel.makin gelakkan ada lah-,-Nasib baik balik lambat and naik motor.Takde orang sangat.Itupun ada yang tegur."kak,kena baling tepung eh" Dengan senyuman paling kambing aku jawab"tak la dik,hujan tepung tadi".
Quite interesting apa yang berlaku kat sekolah tadi.tak sangka korang berani baling tepung kat aku.so,aku balinglah tepung tu  balik kat korang.satu kelas penuh dengan tepung.Kita berpesta tepung dan adegan  kejar mengejar pun bermula ! so sorry kepada siapa yang aku baling tepung kat dia tadi.HAHA.rasanya orang last kena baling tepung dengan aku ialah ili.mohon beribu-ribu ampun ye Ili :) siapa suruh join dorang kenakan kita,kan dah kena balik.HEHE.Dah puas main baling-baling tepung,baru aku teringat yang kunci motor aku hilang.Memang sah ada yang amik.Fatin dengan muka blurr tak mengaku yang dia amik.menggelabah jugak aku cari.Last-last Fatin mengaku gak yang dia amik.Huargggghhh,what a relief ! weh,kalau kunci motor aku hilang,memang bermalamlah aku kat sekolah kesayangan kau tu.Btw,thanks FATIN EJAH YANIE ZARITH AZWA SEXY ILI WANA AIN . Korang ingat birthday aku itu sudah cukup buat aku terharu.actually,sebelum korang baling tepung kat aku,aku dapat hidu gerak geri yang mencurigakan . tapi aku buat tak tahu jela. Lagi-lagi Fatin,azwa n ejah . aku boleh tahu apa yang korang nak buat . aku rasa korang belum boleh jadi pelakon terbaik lagi kot.haha
Thanks sebab sudi ingat birthday aku,balik lambat,main baling-baling tepung,sumbang sebungkus tepung(ejah) , gosip sebelum  balik ,main kejar-kejar .Agak kebudak-budakan di sini. Memandangkan tahun ni tahun last,aku akan kenakan korang balik nanti. Tunggu jelah *evil laugh* HAHA

   Walaupun prank korang terawal satu hari,tapi aku hargai sangat-sangat.Akan ku semat sentiasa dalam hati ni .Rapat-rapat punya.Cehh !Yang pasti takkan terlepas.mungkin satu hari nanti kita takkan meet lagi , tapi apa yang berlaku hari ni takkan pernah buat aku lupa korang.sungguh,aku bahagia ada kawan macam korang .Ada time susah ataupun senang.Salah faham itu biasa antara kita,tapi dengan salah faham itulah yang buat kita sentiasa teguh dalam membina ukwah ini.
Conclusion,happy born day anak kepada Pn nursuhaila dan En . Kamal ,cucu kepada Pn Hjh Maimon,kakak "mithali" kepada Aiman,Fira n nejad , adik yang paling caring kepada Lailatul syahira , kawan yang tak berapa nak baik , hamba Allah yang paling banyak khilaf dalam dunia ini dan pemilik nama yang indah iaitu Lailatul Syuhada.Indah ke?Hmm. Alhamdulillah ada nama sekurang kurangnya.Maaf,ini semua poyo.K,gurau je. HAHA .Terima kasih ya Allah kerana KAU masih lagi memberi peluang untuk aku bernafas kali ke 17 tahun di bumi sementaramu ini.
Thanks jugak kepada hamba ALLAH yang wish awal tuuuuuu ! XOXO


Yanie,Mai,Azwa.Sexy


Ili,wana and ain stay sekolah,so dia pon join . ILI DAH PANDAI PRANK ORANG EH !


Ejah (penyumbang tepung),Yanie,Zarith (pelakon terbaik )

azwa (leader),yanie (pelakon terbaik),fatin (pencuri kunci motor )
FOTO : edisi 2012 bukan 2013 .

Lagi syok kalau sempat amik gambar tadi.Memandangkan semua tak bawa bahan terlarang seperti handphone kamera & sewaktu dengannya. eh,bahan terlarang ke?so,tak dapat amik gambar.kalau tak,sure muka-muka zombi mesti keluar kat sini.HEHE.

2 comments:

  1. happy birthday dear :)

    salam maulidul rasul ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks akak yg comel :)
      salam maulidur rasul too dear :)

      Delete