RANDOM ☺

Macam nak buat homework,tapi .......Ye,malas . sangat malas .Ok, *LAZY SONGS * dimainkan. Esok mungkin . Kalau bukan esok sehari nak naik sekolah baru bertungkus lumus sampai tertumus buat homework.Tertumus? poyonya .Konon nak tunjuk struggle la tu.Mulalah tidur lambat,bangun pun lambat.Hari first sekolah wajib datang awal woii. 
Ok-ok !
Hmm . Ingatkan tuisyen addmath dah tutup tirai (tamat).. Tapi sabtu ni ada kelas lagi rupanya .Cikgu Adam nak habiskan chapter 5 maybe. Rajin betul cikgu 'saya' ni .



* tuisyen *
 credit to : Ili nabilah 
Hari ni patutnya aku , fatin and ejah pergi sekolah . Ada hal katanya . Pepagi lagi masing-masing dah siap dan aku dah 'prepare' habis la nak pergi sekolah 'kesayangan' aku tu .Tengah start motor tu,tetibe deringan telefon bimbit 'memecah' kesunyian pagi . HAHA .
Tup-tup dapat text dari cikgu yang hal tu dibatalkan . Grrr . So, tukar plan la. Ejah ajak fatin datang rumah aku.Nasib baik ada plan lain.Datang rumah aku main scrabble , internet and ingatkan nak main twister,tapi takde pulak . Main scrabble aku asyik kalah. jebon betul lahh. Haishhh . Bila dah bosan,tak tahu nak buat apa , webcam la . Mengisi masa terluang sambil buat kenangan . HEHE .






* In Shaa Allah kita kawan dunia dan akhirat *



No comments:

Post a Comment