Holiday , Homework ? ?


Assalammualaikum !


dengan banggenye ,saya isytiharkan homework saye belom ciap dan belom pernah disentuh lagi . .
haha , ,gile kn ?terok kn?lagi 4 hari jew skul nk open. .
tapi nak wat camne . .memang busy sesangat buad mase nie . .
jap,busy pasal ape ekk?
fb?No ! . .
blog? NO but yes !
skype? No !
twitter ? No !
holiday(wetworld jew) ?so, No !
bf ? lgi la NO !
yeahh , ,busy sebab ade kelas ..
busy sebab ade camping 2 days 1 nite . .
huhu , ,penat camping punn belom hilang lagi . .
urghh , ,otot aku,tulang aku,badan aku sume sakit . .*sad face*
tapi siyez , camping taon nie la yang paling bestt bagi aku..
memang osem lhhaa kn..
cer tengok ape yang kitorang wat mase camping ue . .

waiting for xplorace . .

then , kena lari pulak dalam kebun ini . .

lepas dah lari ,kene angkat orang pulakk . .ehh ! mcm ku kenal je kain pelekat itu !
oh no ! my dad punye . .huhu

see ? nampak takk permainan dye ? haha , ,parit nie la yang kitorang kena redah . .
berkawan a.k.a bermain dengan lumpur memang terbaek lahh . .
nampak bes kan aktivitinye ?
adventure rite ?
actually banyak lagi gambarnye , tapi aku ni malas nak meng-upload gambo . .
so,sampai di sini sahaja gambo n cerite pasal camping . .

okee,,back to de tittle..
huh ! dari isnin sampai jumaat kene datang skul. . .
cuti tapi macam tak cuti jer. .
form 4 tapi macam form 5 jew . .
tapi tak pe lah , ,demi pelajaran ,aku sanggup bersusah payah . .cehh !
then,
my big family datang umah ..
so, kene bg layanan first class punye sebab dah lame sangat tak jumpe meke . .
tapi malangnye tak sempat nak bual panjang2 dgn mak cik kesayangan aku 2 cos ade camping . .
Mok su , thanks bagi jam ue sebagai present saye untuk pmr taon lepas . .
and thanks cos datang kat skul mase saye camping semate2 nakk jumpe saye . .
siyez rindu mok su sangat2 . .
hope to see you again . .

tadaaa ! dat watch ..osem !
oke,,off to write !

Diari pengarang : heyy ! thanks untuk coklat cadbury 2 !

No comments:

Post a Comment