.................................7A 1B.................................

keputusan PMR yang aku dapat...hahaha,,oke la..
nak sedey pon dh x guna dh,,dh dpt resultnye...
anyway congrats jugak untuk kekawan aku yg berjaya dapat straight...


  • fara izzati
  • yanie
  • mai
  • zarith


and kwn2 aq yg len yg dpt result sma gak ngn aku...kite mesti redha dengan ape yang berlaku..mungkin bukan rezeki kite..ALLAH tahu yang terbaik untuk hambanya...cikgu Rosmiza,terima kasih bagi kate2 ini...

FATIN,NADJWA,NAJMI,KAMAL,(yg aku tahu la)...

hmm,,bak kate fatin..."PMR is the PAST,spm IS THE TRUE FUTURE"

Ape2 pon aku redha dengan ketentuan Mu...

mungkin belom banyak usaha yang aku lakukan b4 PMR...

terima kasih juga untuk kawan2,guru2,keluarga yg dh bagi support kt aku..

makcik n pakcik aku yang tenangkan aku mase dapat result....

ibu yang sentiase ad kat sisi aku,,temankan aku...

walaupun ibu sedih,ibu tetap bagi senyuman dan kata2 semangat...

maafkan angah bu...

dulu angah pernah bagi ibu 8a dpt result trial,tapi maaf x ley bagi ibu keputusan sebagus itu untuk PMR sebenar....


maafkan anak mu ini ibu,sebab x dapat banggakan ibu untuk kali ke 2...

UPSR 4 A 1B (2008)

PMR 7A 1B (2011)


angah tahu angah dah kecewakan ibu,atok,n ayah..

tapi terima kasih juga bagi semangat untuk terus berusaha kelak..

maafkan saye!!!!

No comments:

Post a Comment