Aku Perlu Bertahan !!



Sungguh ! Aku penat dgn Form 4 . Homework yang bertimbun bgaikan Gunung Kinabalu yang tak pernah aku daki tue .
Fuhh , aku dah penat dengan sume nie . i need time to relax ok.
aku nak spend mase gak tgok tb , berblogging , bershopping ,
..



Please , aku tensiOn bile banyak hOmewOrk . .
Makin Lame makin Bertambah . .
bukan makin berkurang . .
Aku tension bile aku tak dapat jawab setiap soalan homework yang sebenarnye senang .
phYsics , aDdmath , kenapa kau sume keep push aku suro belajar ? why ?

Aku baru Form 4 lah wei , ,
aku nak HoneymooN dulu , ,

Tapi sume hOneymoon Aku terbantut oleh korg . .
huhu , kini baru aku sedar bahawa hidup ini makin lame makin mencabar .
PMR yang dulu senang , senang ker ? kini aku kene hadapi SPM yang Susah . .
yea , , Fokus SPM . .

ok , selamat tinggal. .

Diari Pengarang : ADD Math tak ciap lagi ! esok ada kelas . Ohmygucci !



No comments:

Post a Comment